Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789402177015 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Bedrijven evalueren continu hun activa, zowel materiële als immateriële activa. Bij die evaluatie wordt dikwijls een zeer belangrijk punt vergeten: het attitude-kapitaal als een van de uiterst belangrijke activa. Als het attitude-kapitaal niet hoog is, kan de waarde van alle andere activa in gevaar komen. En dit is zeker niet de bedoeling, want bedrijven zoeken zekerheid en groei. Het succes van bedrijven wordt bepaald door de som van het individuele succes van elke bedrijfsmedewerker. En het succes van bedrijfsmedewerkers kan behoorlijk vergroot worden door het ontwikkelen en verder laten groeien van hun attitude. Maar ontwikkeling van de juiste attitude vergroot niet alleen het succes: het leidt ook tot maximaal realisatiepotentieel. Dit boek is zowel voor managers, leidinggevenden, directieleden, bedrijfsmedewerkers als voor starters, niet alleen om te lezen, maar ook om dagelijks als gids te gebruiken bij het verhogen van het attitude-kapitaal. Het boek wil niet kijken naar wat fout gaat in organisaties of op individueel vlak: het wil eerder aanzetten om te werken aan de kansen die organisaties en individuele werknemers hebben