Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462549807 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Acquisitie is niet ieders hobby. En koude acquisitie al helemaal niet. Menig verkoper, ondernemer of zzp er kan zich er pas toe zetten als er echt geen alternatief is. Sommigen beweren zelfs dat koud bellen een achterhaalde methode is in deze tijd van netwerkborrels en sociale media. Niets is echter minder waar. Terwijl jij je een slag in de rondte netwerkt, zijn je concurrenten bezig waardevolle verkoopgesprekken af te ronden. Telefonische acquisitie is een bijzonder effectieve en efficiënte manier om nieuwe business te genereren. Je kunt het zelfs (schrik niet) leuk gaan vinden! Het is dan wel cruciaal dat je je goed voorbereidt en een aantal basale regels volgt. Veel ingesleten gewoonten werken averechts, terwijl sommige minder bekende technieken juist veel effect kunnen sorteren. Ervaren verkooptrainer Michel Hoetmer maakt in dit no-nonsense boek duidelijk wat werkt en wat niet, en waarom. Stap voor stap leidt hij je door het acquisitieproces, waarbij onderweg ruimte is voor veel voorbeelden, oefeningen, tips & trucs en do s & don ts. Als je de lessen uit dit boek serieus neemt, zul je merken dat koude acquisitie je veel meer oplevert dan je nu denkt. Aan de slag!