Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789045026589 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
'Nu doet u het weer,' zegt Diederik Samson tegen Mark Rutte en in één klap is de wederopbouw van de PvdA in gang gezet. Vele decennia eerder heeft Ronald Reagan ook zo'n moment. De hele campagne om het presidentschap brengt hij terug tot een vraag aan de Amerikaanse kiezer: gaat het jullie beter dan vier jaar geleden? Dit zijn voorbeelden van framing. Wie zijn politieke boodschap intelligent kan verpakken, kan de werkelijkheid naar zijn hand zetten, zo laat Hans de Bruijn zien in dit vlijmscherpe boek. Hij legt uit hoe framing werkt en geeft een overzicht van de strategieën, met prachtige voorbeelden - de frames van Ronald Reagan en Bill Clinton, van Mark Rutte en Diederik Samsom, van Margeret Thatcher en Angela Merkel: ze komen allemaal voorbij. Framing is veel meer dan slim taalgebruik. Het gaat vaak om de vraag hoe je als politicus de essentie kunt verwoorden van waar je mee bezig bent - en dat is in onze samenleving een bittere noodzaak geworden.