Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Thiememeulenhoff BV |
---|---|
Artikelnummer: | 9789006210163 |
EAN-code: | 9789006210163 |
9789006210163 Flaptekst Basisboek Communiceren In het hbo-onderwijs is het ontwikkelen van competenties een essentieel onderdeel. Basisboek Communiceren biedt alles wat nodig is om excellente communicatieve vaardigheden op te doen. Deze vierde druk van Basisboek Communiceren is geactualiseerd en uitgebreid zonder iets van zijn gebruiksgemak in te leveren. Goed leren communiceren begint bij inzicht in jezelf en in het effect dat je hebt op anderen. Daarom is er ruime aandacht voor zelfreflectie, intervisie en inzicht in het eigen communicatieve gedrag met bijvoorbeeld DISC en de Roos van Leary. Daarna volgen de hoofdstukken met verschillende communicatieve vaardigheden, behandeld aan de hand van publieksanalyse, doelformulering en strategiebepaling. Framing, labeling, storytelling en piramideschrijven zijn toegevoegd aan het publieksgericht schrijven. De communicatieve vaardigheden zijn overzichtelijk ingedeeld en de theorie is kernachtig toegelicht en...